Lørdag 09.10.2004.

Vi landede kl. 03.35 DK tid, DBX tid kl. 05.35. Vi var inde ved gaten kl. 03.45 og herefter var vi ude på en lang gåtur gennem hele lufthavnen. Da vi nåede til bagage udleveringen købte vi vin & øl.

Masha & Allan ventede os uden for kl. 05.45. Vi kørte hjem til dem og fik pakket ud og spiste fælles morgenmad. Ifølge Allan var der en kølig morgen, kun 26 grader. Senere blev det dog varmt – 38 grader.

Winnie fik ødelagt en tand, så vi bestilte tid hos tandlægen. Herefter kørte vi kl. 09.00 til Politistationen, for at Birger kunne få et Emirat-kørekort. Desværre – vi havde glemt passet – så om igen i morgen. Vi kørte herefter til textil-souk’ en, hvor Kasper investerede i et Rolex ur. Herfra sejlede vi med Abraen til den anden side af creeken, hvor vi besøget guld-souk’en.

Vi sejlede/kørte retur til  – Ristorante Italiano, hvor vi spiste pizza. Vi nåede lige hjem og fik en time på øjet, inden vi kørte til tandlægen kl. 16.30. Efter tanden var blevet fixet kørte vi forbi og så den lokale strand. Endelig sluttede vi af med indkøb af aftensmad i et supermarked.

Efter en lækker aftensmad kl. ca. 19.00 gik vi trætte i send ved 22-tiden.